wtorek, 19 czerwca 2012

Koralikowe sznury w morskich barwach

Oj! znowu troszkę zaniedbałam bloga. Dawno już nie wrzucałam tu nowych prac, a uzbierało się ich troszkę przez (o zgrozo!!!) miesiąc. Usprawiedliwię się jednak i dodam, iż aktywnie i intensywnie poszukuję pracy i biegam co chwilę na 'rozmowy'. Brakuje mi czasu na sutasz, więc zakopałam się w koralikach. Dość gadania - czas na 'konkrety'

Morski komplet (bransoletka i naszyjnik). Powstał  jakiś miesiąc temu, ale dopiero teraz go obfotografowałam. Wykonany z koralików Toho 11/0 w kolorach: Silver-Lined  Milky Teal, Silve -Lined Frosted Teal oraz Permanent Finish Galvanized Starlight w sekwencji 2a2b1c
Naszyjnik długości 55cm, a bransoletka 18cm





Bransoletka dla Przyszłej Teściowej w podobnych kolorach co w/w komplet lecz jaśniejsza. Użyłam Toho 11/0 w kolorach : Silver-Lined  Milky Teal, Permanent Finish Galvanized Starlight oraz Silver-Lined  Milky Lt Peridot. Właścicielce bransoletka przypadła do gustu, z czego niezmiernie się cieszę.


Jeszcze kilka prac czeka na zrobienie zdjęć, niebawem wrzucę tu kolejne 'świecidełka'.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz