piątek, 13 kwietnia 2012

Kolczyki sutasz Wiosenny Powiew

Wreszcie powrót sznurków!!!
Nie ukrywam, że ciężko było mi oderwać się od szydełkowania bransoletek :(, ale dałam radę.
Sutaszowe kolczyki, powstały dla znajomej. Pierwotnie miały być niebieskie podobne do  tych, które Maja sobie upatrzyła. Ale już na etapie projektu dodałam do nich trochę zieleni,  przy szyciu jeszcze trochę...i w końcu wyszły zielone z niebieskim akcentem :). Całe szczęście, że przyszłej właścicielce się spodobały.
Przy ich tworzeniu wykorzystałam 8mm kule obsydianu śnieżnego i 20 mm owale howlitu, koraliki szkła szlifowanego, oraz koraliki Toho 11/0 Silver-Lined Frosted Crystal i Silver-Lined Frosted Olive oraz 8/0 Transparent Crystal. Kolczyki zawisły na posrebrzanych biglach angielskich. Jestem z nich naprawdę zadowolona. Muszę przyznać,że podszkoliłam się nieco technicznie i haft nie wychodzi mi już tak krzywo. No wszystko robię szybciej i sprawniej (z czego chyba najbardziej się cieszę) :)

Mam nadzieję, że Maja się nie obrazi, że publikuje post przed dostarczeniem do niej kolczyków, ale już je widziała, więc myślę,że nie będzie żadnych problemów :)

A więc oto ONE:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz