poniedziałek, 24 września 2012

Kolczyki sutasz w różowo-fioletowym wydaniu

Ostatnio poczyniłam kolczyki sutaszowe wbrew moim upodobaniom kolorystycznym. A mianowicie w barwach różu i fioletu. Pomimo wybranych przeze mnie kolorów chciałam, aby nie były przesadnio słodkie....Mam nadzieję, że takie wyszły :)

Przy ich tworzeniu wykorzystałam koraliki agatu w kolorze ciemnej, głębokiej fuksji, a także koraliki Toho w  następujących kolorach: Permanent Finish -Galvanized Aluminium, Silver - Lined Mauve, Ceylon Petunia oraz Transparent - Frosted Medium Amethyst.
Różowo-fioletową słodycz kolczyków przełamują szklane czarne kropelki.

Wymiary: 3.5cm x 8.5 cm












6 komentarzy:

  1. wyszły takie jagodowo-poziomkowe :) mnie się bardzo podobają; kolor przyciąga uwagę, a zatrzymuje zainteresowanie piekna zgrabna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. są wyraziste w kolorze, ale nie przesłodzone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona , zwłaszcza tym sznurem na szyje świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace. Oglądam dalej.

    OdpowiedzUsuń