poniedziałek, 27 lutego 2012

Miedziane kolce zacnej długości i mięciutkie filcaki

Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj poczyniłam im zdjęcia.
Wykonane w całości z miedzianego drutu, ozdobione 3mm kuleczkami w kolorze miedzi i starej miedzi. Mają 9,5 cm długości bez bigla i 11cm z biglem. Mimo swoich rozmiarów nie obciążają mocno ucha, nawet po całodziennym noszeniu (sprawdzałam)









Tymczasowo mają przyczepione czarne bigielki, ale niedługo dotrze do mnie wyczekiwana paczuszka z różnościami i zostaną wymienione na miedziane.



Mięciutkie i leciutkie kolczyki, są wykonane z filcu. To wycięte z filcowego arkusza koła nawleczone na srebrną linkę jubilerską. Ich ciężar jest niemal niezauważalny.  Ewidentnie nie chciały ze mną współpracować przy fotografowaniu. Nie mogłam uchwycić ich prawdziwego koloru. Po wielu próbach poddałam się i prezentuje takie oto zdjęcie. W rzeczywistości kolor czerwony jest mniej jaskrawy a bardziej krwisty.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz